2015年7月11日 星期六

親子好去處@賈炳達道公園 + 九龍寨城公園

05/07/2015 (33M16D) + (15M14D)

目的地:賈炳達道公園 + 九龍寨城公園

是日行程好豐富,下午去完荃灣,黃昏就去約會blog友.....

由於表姐既生日會四點先完,我地去到又「謎路」(我拎住燒腩仔既blog 問保安員路!哈!哈!),我地左去九龍寨城公園,但我地應該去賈炳達道公園既兒童遊樂場玩,所以去到時已差不多五點多 (我地約四點)!!><

↑  九龍寨城公園


↑ 賈炳達道公園

我地去到時,龍 BB燒腩仔肚B一仔,已經玩左成個鐘了,幾個小朋友不停咁走、走、走,睇到我眼到花埋!!

由於南瓜妹太細,hd 怕佢有危險,所以抱埋佢一邊同佢玩 .........

玩完就去食晚餐,食到七七八八,幾個小朋友就坐埋一齊玩車車,呢班「車迷」不知幾開心,咁又放哂佢地既電!!

P.S:我地下次活動係8月2日,有興趣可以留言俾我地架!!^^

6 則留言:

  1. 小朋友有得一齊玩就最開心

    回覆刪除
  2. 果日肚B放電放得好開心,好期待我地下次個約會呀!

    回覆刪除
  3. 請問下次活動去邊度玩? 可以加入嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你email你電話俾我,我加你入 group

      刪除
  4. 等劉BB 再大D , 我又想參加^^

    回覆刪除
  5. 個個blog友仔都玩到好開心呀,期待一仔下次會同其他blog友仔有更多的互動!

    回覆刪除