2015年7月3日 星期五

親子好去處@西貢游泳池

01/07/2015 (33M11D) + (15M9D)

目的地:西貢游泳池

自從南瓜仔出世後,我地就貪方便只係去樓下會所游水,但點都無不及公眾嬉水泳池咁吸引!!

今次約埋我既屋企人一齊去(一行14人),為左避開人潮,所以我地就一早就去!!(是日唔太多人,遲d去都ok)

可惜南瓜妹有少少鼻水,所以都係唔俾佢落水坐池邊就算,所以無帶泳衣!!


嬉水池有3個滑梯 (相片來自官方網頁):
1. 彩虹滑梯 (適合1.5歲以上)
2. 黃色滑梯(可以大人抱住小朋友,適合3歲以上)
3. 藍/綠色滑梯 (高於110cm).....

母親大人太愛南瓜仔,一去到就要抱住佢滑,但南瓜仔仲未ready,攪到佢喊哂,唔敢再玩滑梯 .......

所以最初只係嬉水池玩,玩完一陣就去學習池游水,玩完一大輪,終於肯自己一個玩彩虹滑梯,到最後都肯俾hd抱住玩黃色滑梯啦!!

南瓜妹呢!?我一直抱住佢係長椅坐,但佢就指池邊,問佢係唔係想落去行下,南瓜妹點頭,咁我咪帶佢池邊行下 .....

嘩!南瓜妹行得勁開心,行左幾次都未夠候添,之後仲越行越深水,攪到個pat pat 點哂埋,仲有越玩越興奮,又用手拍打d水,最後點!?最後咪全身落哂水囉 (我有帶後備衫 ><),不過我怕南瓜妹著涼,所以一上水就用毛巾包住佢,之後就9秒9帶佢沖身 (攪到我俾屋企人話我唔帶泳衣俾南瓜妹><),佢地就繼續玩!

地址:西貢惠民路


↑ 泳池入面唔俾影相,唯有出面同南瓜妹影下相!(最攪笑係有救生員開咪叫人唔可以影相,我諗影相既人真係好尷尬囉!)

佢地最後玩到11點就沖涼,攪掂哂就去左九龍灣飲茶,飲完茶就回家了!!

11 則留言:

  1. 公眾泳池真係好好玩,南瓜妹咁鐘意玩水,下次再去一定要帶齊裝備啦

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 真的不錯架,但要留意佢地休館日

      刪除
  3. hk d 公共泳池有d 真係好正架,下次都想去你依個先...

    回覆刪除
  4. 最攪笑係有救生員開咪叫人唔可以影相,我諗影相既人真係好尷尬囉 <---噢,我在屋企的會所第一次同巨龍游水時又係,因為冇游過水,唔知唔比影相,結果個救生員走來同我講,我尷尬到暈呀.....因為果次泳池唔多人呢.....><"""

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過樓下會所俾救生員話,但都係行黎我身邊講,我都好瘀………

      刪除
  5. hk d 公共泳池有d 真係好正架,下次都想去你依個先...

    回覆刪除
  6. hk d 公共泳池有d 真係好正架,下次都想去你依個先...

    回覆刪除
  7. 我第一次帶劉BB 去游水時, 太想紀錄了, 走去問救生員可唔可以俾我幫BB 影張相, 個救生員話最好唔好啦... 但臨走時, 我拎個手機出黎想幫BB 影一張, 救生員見到但都無出聲, 我真係影左一兩張就收埋部機, 好彩無俾人鬧

    回覆刪除