2015年6月9日 星期二

親子好去處@Mega Box

06/06/2015 (32M18D) + (14M16D)

目的地:Mega Box

南瓜仔除左會同同輩親友玩(7個,最大6歲、最細8個月),仲會同同學(係學校)、屋苑朋友一齊玩(帶南瓜仔去公園/會所玩,所以有幾個撞口撞面既朋友仔) .....

但我都想南瓜仔同多d唔同小朋友接觸,所以今次約埋肚BLittle K ......


↑ 發達啦,有女仔拖住 .......肚b 一見到南瓜仔就主動拖佢,最初南瓜仔唔肯俾肚b拖,好彩肚b無放棄,最後都拖住手行! (見咁難得機會,POST 埋南瓜仔出黎啦!)


↑ 我地就去左宜家家居既「幻影小世界」玩,幾個小朋友一齊玩,真開心!!

仲有呀!肚b玩玩下,主動拖住我手一齊玩,唔似南瓜仔四圍走 (真失禮!) ........

↑ 幾個小朋友一齊排排企 (泊埋肚b度,南瓜仔好明顯好係細粒,阿囝,你可唔可以食多d飯呀!??)

影影下相,南瓜仔走去攬住 little k mama 隻腳度 (又係好失禮) ......

之後就去下一個「景點」,點知南瓜仔一見到有車展就一支箭走去玩(完全唔理我),好彩肚b 同 little k 都有興趣,唔係我都唔知點氹佢走......


↑ 南瓜仔要扮司機,要肚b同 little k 坐佢隔離,肚b同 little k好乖女,坐定定俾南瓜仔扮司機!!

不過呢個車展職員唔多like俾我地玩 (我去車展都無俾職員話過><),但我都明白佢地都係做生意,我地都好識做 -- 走人!哈!哈!

去完車展就去左9樓既室內兒童天遊樂場玩,南瓜仔平時唔多like玩,但今次同埋肚b同 little k一齊,佢又無要走喎,始於小朋友同小朋友一齊玩係最開心!!

六點幾就去到餐廳,七點幾出面就好多人等位啦!! (我地都係醒目媽咪!哈!)

食到最後,問邊個想食雪糕就舉手,呢3個小朋友一聽到就快快舉手,反應太快!(南瓜妹都有舉手,但佢無得食!哈!)

快樂既時間好快就過左,下次再約理一齊玩!!

13 則留言:

  1. 好開心啊~~ ^^
    南瓜仔同肚b 都幾襯啊,嘻~~

    回覆刪除
  2. 我都好耐無見南瓜仔同little k,有機會約埋Anki一齊玩呀!
    南瓜仔都唔失禮呀!

    回覆刪除
  3. 佢哋排排企張相妹妹好得意,舉手發問

    回覆刪除
  4. 約埋blog 友玩真係開心到無朋友,哈哈! 你地玩得好開心呀!

    回覆刪除
  5. 約埋blog 友玩真係開心到無朋友,哈哈! 你地玩得好開心呀!

    回覆刪除
  6. 約埋blog 友玩真係開心到無朋友,哈哈! 你地玩得好開心呀!

    回覆刪除
  7. 我估燒腩仔呢個搞事王出埋來的話,你就會覺得南瓜仔好乖㗎啦

    回覆刪除
  8. 嘩, 一齊玩好開心呀!!!!

    回覆刪除
  9. 果日真係好開心呀,期待下次約會:)

    回覆刪除
  10. 第一張望到果小女孩我就覺得好似肚b,愈來愈真係...拍埋去南瓜仔度好似好大個咁!嘻!
    小朋友有多幾個伴一起玩,零舍開心架!^^

    回覆刪除
  11. 無錯, 小朋友始終中意同小朋友一齊玩的~~~~~

    回覆刪除
  12. 一齊玩好開心,肚B好似大姐姐呀!

    回覆刪除
  13. 南瓜仔好幸福呀,身邊咁多玩伴!肚B真係冇乜,約朋友又就好耐先約到一次,所以我都好想以後再多啲定期出黎呀 ^.^

    回覆刪除