2015年6月17日 星期三

親子好去處@清水灣二灘

14/06/2015 (32M26D)+(14M24D)

目的地:清水灣二灘

是日約左表哥、表妹一齊去沙灘,由於早上hd唔得閒,咁我就一個帶2個去,仲諗住有4個大人(我、姨丈、姨媽、姨姨)睇住4個小朋友,而且今年都去2次沙灘,應該無問題.....

去到時,我既惡夢就開始......

要行一條長樓梯,南瓜妹死都要我抱住,南瓜仔又要我拖住落樓梯,好不容易落先到沙灘,但南瓜仔一見到沙就唔肯落去,要我抱 ..... 我一個點抱兩個!??唯有姨媽抱住南瓜妹 (一路抱一路喊!) ......

落到沙灘,情況並沒有好轉,兩個都係樹熊上身,死抱住我!!

前幾次,南瓜仔warm up 完一陣就肯玩沙同落水,但上幾次都係hd攪掂佢,但今次無論用乜方法(加上我無咁多時間),南瓜仔都係狂喊,正當我想安撫南瓜仔時,南瓜妹又狂喊,不斷叫「媽媽抱抱、媽媽抱抱」,真攞命!!

抱住佢2個,真係唔可以抱得咁耐,唯有叫姨媽抱走南瓜妹(南瓜妹係見到我先會狂喊),等我可以「舒服一下」(抱住南瓜仔咁耐,仲要35度天氣 .......)

但姨媽抱唔到南瓜妹太耐 (雖然南瓜妹係瘦b,但都18磅),最慘係停車場 full 哂,警察又黎埋,唔俾亂泊車,姨丈要係上面等「泊車」,姨媽又要睇住自己既囝 ,姨姨又要睇住自己既囡!!

↑ 好彩姨丈醒目,帶了個水池仔去,但南瓜仔用左1小時先肯落去坐 (表妹一早落左去玩),我終於可以休息一下!!不過,佢玩得個樣勁衰囉,成個人瞓係水池度 >< ......

走人啦,但我一個人,又要抱住南瓜仔沖身、換衫,又要攪埋自己,又要睇住自己帶來既野 (表哥、表妹沖左身先,姨媽就睇埋南瓜妹),最後仲要抱埋南瓜仔行條百多級樓梯!

之後我地就一齊食飯 (hd 可以 join 埋一齊),食完飯就回家.......

回到家,又要幫佢2個沖涼,我又要待南瓜仔瞓左先可以沖涼同收拾好沙灘物資,人都散埋!!

P.S:我辛苦唔緊要,但佢地南瓜兄妹都唔開心又狂喊,苦了佢地亦苦了自己!!

唔好以為就咁就完左,62 黎左我屋企(無理由去瞓架!?),而前一天同M同學玩單車,南瓜仔念念不忘,我應承左問表妹借單車玩 (姨姨表明唔會一齊去玩,佢地要休息) ......

目的地:姨姨家(踏單車)

待南瓜仔/妹醒左,陪62玩左一陣,就出發去表妹家,我一心諗住南瓜妹我同留係表妹家,南瓜仔就同hd就去踏單車,點知南瓜仔死到要我一齊去玩,我真係累到想死,點解唔放過我呀 ........

唯有陪佢一齊去玩,南瓜仔唔識「踏」單車,踏了幾行就用腳推住黎行,所以都係唔買俾佢啦!哈!哈!

玩完,我地就出發去婆婆家食夜飯,我終於可以休息一下,hd 就餵南瓜妹食粥,而南瓜仔咁大個,可以同表哥、表妹係屋度四圍走,一個大人睇住就OK!

不過第二朝起床,成個人都散哂,我真的好佩服1湊2既FTM,佢地簡直係超人!!

9 則留言:

  1. 我都覺得你係超人呀﹗聽見都覺得好金﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仲勁,ftm係日日睇住小朋友,你先係超人

      刪除
  2. 同日,我地去左一灘
    嗰條樓梯長到......我下次唔敢去
    但一灘無咩人又真係玩得舒服D

    回覆刪除
  3. 佢地真係超人,呢份工真係比我都唔做!
    不過如果齋係屋企都ok, 要同兩個出街就呢hea d, 你已經好勁呀!

    回覆刪除
  4. 佢地真係超人,呢份工真係比我都唔做!
    不過如果齋係屋企都ok, 要同兩個出街就呢hea d, 你已經好勁呀!

    回覆刪除
  5. Carol唔怪得你咁瘦,真係鐵人耐力賽呀,你好勁呀!

    回覆刪除