2015年2月6日 星期五

親子好去處@友邦歐陸嘉年華

01/02/2015 (28M13D + 10M11D)

目的地:友邦歐陸嘉年華

上星期日係大爺媽既 fb 睇到有南瓜仔近排最愛既mater車 (不太鐘意mcqueen),我就俾張相 (大爺係玩緊mcqueen,但都俾我見到佢身後既 mater) 南瓜仔睇:「想唔想玩mater呀!?你乖就帶你去玩!」,南瓜仔:「我乖!」

南瓜仔由星期一起身:「我要玩mater!」,佢係日日都講,仲要無時無刻都講,臨瞓前都講,講足6日!(以後 plan 定去邊度玩,都唔好咁早講 >< )

入場費係成人$125 (入場費$25,10個代幣,每個代幣 $10),即係有20個代幣!(但唔知點解我有21個喎....)

估唔到估唔到 .......大部份機動遊戲要限制,高 (90cm) + 要4歲以上先可以玩 ( "+" 重點,但點解大家既小朋友都又可以玩呢!?為何南瓜仔就唔可以呢!?佢太矮!?但職員拒絕既原因係未到4歲!!謎????),所以南瓜仔想玩都玩唔到!><

首站,去玩mater車,當排到我地時,鬼佬同我地講一定要4歲先可以玩,連大人陪都唔得,南瓜仔當然唔開心,hd 同南瓜仔講遲d再來排過,等鬼佬走左先 .......

↑ 咁就帶南瓜子玩吹氣遊樂場(4個代幣),最初都有點膽心,因為個吹氣滑梯都幾高,原來膽心都係多餘,佢不知玩得幾高興!!(此時南瓜妹已瞓左)

玩完之後,就去玩大人版旋轉木馬(5個代幣),南瓜仔一上木馬就有點驚,話唔上去,但我話有我陪唔駛驚(我坐佢後面),佢又無野喎!??係玩緊期間,仲同爸爸揮手添 .....

見負責mater車既鬼佬走左,轉左鬼婆,我地又排過,結果都係唔俾玩!! 南瓜仔聽到鬼婆話唔俾,佢想喊,企係度唔想走,當我地唔知點安慰南瓜仔時,南瓜仔突然講:「bye bye,mater!」(hd講,南瓜仔真生性!),不過hd唔死心,再返去同鬼婆繼續講,鬼婆好好人,話俾南瓜仔上去影相,嘩!太好啦,玩唔到都影番張相啦 ~~~~~~

南瓜仔見到碰碰車,又話想玩,問過職員話唔俾南瓜仔玩,hd 問職員:「可唔可以影張相!」,職員又俾喎!哈!

↑ 再俾南瓜仔玩小童版旋轉木馬(4個代幣),呢個唔駛我坐佢面,係隔離企就得!

咖啡杯,竟然都唔俾玩,又係話要4歲,hd 又問職員:「可唔可以影張相!」,職員又俾喎!哈!哈!哈!

↑ 其實無乜可以俾南瓜仔玩,唯有俾波波池+彈床(4個代幣),玩得好開心!(南瓜妹醒左啦!)

原本想玩燈塔滑梯,但要8 代幣(大人+小朋友),太貴啦,放棄!!

仲有幾個代幣唔知點用,就俾南瓜仔打保齡同拋波 (亂咁用 ><) ......

玩玩下就玩左差不多4小時,之後就去6299大家食飯!!

P.S:之後南瓜仔再無講要玩mater ......

14 則留言:

  1. 下...樣樣都話唔俾玩, 咁南瓜仔咪好唔開心囉?!
    如果我帶小b去, 樣樣都話唔俾玩, 小b一定爆喊都似, 咁我都唔知仲帶唔帶佢去好lu~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小b高過南瓜仔咁多,應該俾玩掛!?

      刪除
  2. 吓, 陰功, 咁多唔俾玩既~~~好彩俾你地坐下影下相啫..
    大爺都矮架, 唔夠90cm高, 又未夠4歲~~((我以為唔夠90cm要大人陪就可以玩)), 我地大人陪玩, 全部都無度高就俾入喇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔明點解,可能"蝦"南瓜仔!

      刪除
  3. 嘉露,呢排凍左好多,你們一家小心保暖呀!take care ~

    回覆刪除
  4. 好好玩咁呀,真係樣樣都想玩

    回覆刪除
  5. 樣樣唔比玩,真係好掃興,好彩都比影相!

    回覆刪除
  6. 捉得咁嚴?我仲諗緊帶唔帶燒腩仔去添﹗睇來可以慳返喎...

    回覆刪除
  7. 嘩連大人陪都唔畀玩,咁好無癮喎,係咪鬼先嚴啲呢?
    好彩南瓜仔咁生性呀,真係叻叻

    回覆刪除