2014年12月2日 星期二

南瓜仔@K班大作戰(10) - 香港創價幼稚園

22/11/2014 (26M3D)

呢間係有學券中,教育局評價(外評)好好,位於九龍塘,所以有勁多家長會報讀!!

由於IN之前同呢間有幾個鐘頭時間 (HD 已放工),所以同南瓜仔去左玩具反斗城,之後佢就午睡, 瞓完去左公園玩一陣,就出發去學校 .......

去到話要等35分鐘,老師就叫我地上3樓玩,帶了南瓜仔上3樓後,玩了一陣,心知不妙,因為佢開始扭.......唯有帶佢返一樓等,但都開始唔耐煩,就俾餅同飲品佢,但都唔係好掂!!

好不容易先到我地,入到去,南瓜仔好醒自己拉椅坐,仲自己玩抓板 .......

可惜好景不常,南瓜仔「發左癲」,佢竟然自己扒係地上,天呀!點解會咁架!??

我已經馬上抱起佢,但佢勁反抗.....

老師問南瓜仔有乜優點!?

HD話:「 講你(老師)都唔信,佢平時好乖,自己坐定定」

老師苦笑,再問我佢有乜優點!?

我:「佢真係好乖,從來都唔駛我煩,亦唔會自己扒係地下,我都唔知點佢今日佢會咁!?」

老師當然講了一些安撫說話,但都知佢地唔會信南瓜仔係乖既小朋友.....

老師再有問點解揀佢地!?有幾多時間陪小朋友!?

咁就完左啦 ........

點解南瓜仔會咁架!??係唔係佢唔鐘意面試!?太辛苦!?

後記:原來南瓜仔出左水痘!

10 則留言:

  1. 我都有in呀,不過係星期日!

    回覆刪除
  2. 呢間我哋都有in,同你同日九點第一批,所以唔使點等

    回覆刪除
  3. 創價好似好出名,估唔到有學卷喎!
    平時南瓜仔淡定乖仔,可能佢唔鐘意間學校?

    回覆刪除
  4. 點解打左水痘針都會出水痘?

    回覆刪除
  5. 聽講劉華都有帶個囡去in?
    南瓜仔現在好d了嗎?

    回覆刪除