2014年2月23日 星期日

南瓜妹@第10次QE產檢(驗血糖)

22/02/2014 (33W3D)

QE 真係好,除左安排早期唐氏結構俾我,當知道我既胎水多時又安排我做超聲波,照完發覺南瓜妹太大,又安排我驗血糖,最重要係一蚊都無收,真係好好服務!!

講開又講,已是第10次QE產檢,HD只係陪過我去一次咁大把,今次因為南瓜仔要返 PLAYGROUP,我無理由晨早叫醒南瓜仔/HD陪我一齊去架!?之後又要趕去返學,而且陪黎都無乜用,唯有自己去啦!

之前成日唔覺南瓜妹存在,因為同平時差不多,無任何不適,但去到前幾天,我再開始有抽筋、腰痛、肚脹同埋夜尿 (都係1次,唔算太多),行路都開始有點吃力,抱多一陣南瓜仔都好辛苦!!

講番正題,我都係怕自己無食早餐,又要抽血會暈,所以前一晚要食啲野,上次食杯麵,今次當然唔敢食啦,澱粉質勁高.......最後都係飲左杯奶同小量果仁就算!

今日安排左9:00去驗血糖,又係要去會計部(E2),再去B3!

都係填完問卷,之後等一陣就抽血,抽完血就飲糖水!
 ↑ 嘩!好大碗!飲完,真係有少少想嘔,但我知自己唔可以嘔,唔係又要黎多一次!

抽血完都係無四圍走,一來怕自己暈,二來去得邊!?乜舖頭都無開,唯有玩手機打發時間!

好不容易先等到兩小時,咁就抽埋第二次血!
 
↑ 估唔到抽完血,有鈣思寶同餅食,太好啦!!

食完就走人,落到去先記得自己未拎到症紙,好彩早記得咋......

再去血併AEON買南瓜妹既物品(去到33周先買,都唔叫太遲既),再接南瓜仔放學,勁 FIT!

雖然我估我血糖報告應該無事,但都希望唔好收到電話啦!!

後記:係今天 (24/02/2014)醫院打左電話俾我,我真係中左妊娠糖尿,要安排我入醫院,點解會咁架!!

上次驗完(飲完糖水後)只得5.8,但今次係7.9,我真係唔想入院呀!!!

7 則留言:

  1. 嘩幾好喎,仲有得照超聲波!
    33週買都差唔多啦,有啲物品就用番南瓜仔都得嘛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左奶樽同尿片外,基本上全部都係2手

      刪除
    2. 除左奶樽同尿片外,基本上全部都係2手

      刪除
  2. 走入大直路啦~ 好快妹妹就出世LU~

    回覆刪除
    回覆
    1. 足月出世,平平安安,健健康康

      刪除
  3. 南瓜仔見到媽媽來接放學一定好開心!^O^

    回覆刪除